I 10 migliori cavi Ethernet per cumprà in 2022 - 4K Streaming è Gaming

Simu onesti, tutti odiamu i cavi !Hè per quessa chì parlemu di cablaggio in tutti i nostri servitori è guide di PC di ghjoculi.Ma datu a vitezza di a nostra cunnessione Internet, avemu bisognu di a più alta velocità pussibule.
Mentre chì e cunnessione Wi-Fi offrenu più comodità cà i cavi Ethernet cablati, sò in ritardu in termini di velocità.Quandu pensemu à cumu si cambia u nostru ghjocu in linea è u streaming, a nostra velocità di cunnessione deve esse u più veloce pussibule.Hanu ancu bisognu à esse cunsistenti è avè una latenza bassa.
Per queste ragioni, i cavi Ethernet ùn si sparghjenu micca prestu.Tenite in mente chì i novi standard Wi-Fi cum'è 802.11ac offrenu una velocità massima di 866.7 Mbps, chì hè più chè abbastanza per a maiò parte di e nostre attività di ogni ghjornu.Solu per via di l'alta latenza ùn sò micca affidabili.
Perchè i cavi venenu in diverse categurie cù caratteristiche per diverse esigenze, avemu riunitu una guida dettagliata per aiutà à truvà i migliori cavi Ethernet per u ghjocu è u streaming.Ghjucate à ghjochi in linea chì necessitanu una reazione rapida.O cunnette i dispositi chì trasmettenu da i servitori di media cum'è Kodi o sparte grandi schedari nantu à a vostra reta lucale, duvete truvà u cable perfettu quì.
Tuttu si restringe à u scopu è i bisogni di rendiment chì vulete scuntrà.Ma ci hè una altra corda chì chjappà l'ochju.
Pudete bisognu di una cunnessione cablata per a megliu velocità di Internet.Tuttavia, prima avete bisognu di sapè a velocità di a vostra cunnessione Internet in casa o router ISP.
Sì avete internet gigabit (più di 1 Gbps), i vechji cables di rete vi metteranu in u vostru modu.In listessu modu, sè vo avete una cunnessione lenta, dì 15 Mbps, diventerà un collu di buttiglia nantu à novi mudelli di cable.Esempii di tali mudelli sò Cat 5e, Cat 6 è Cat 7.
Ci sò circa 8 categurie (Cat) di cavi Ethernet chì rapprisentanu diverse tecnulugia Ethernet.I novi categurie anu megliu velocità è larghezza di banda.Per i scopi di sta guida, avemu da fucalizza nantu à e categurie 5 chì facenu u più sensu oghje.Includenu Cat 5e, Cat 6, Cat 6a, Cat7 è Cat 7a.
Altri tipi includenu Cat 3 è Cat 5 chì sò obsoleti in termini di putenza.Hanu una velocità più bassa è una larghezza di banda.Dunque, ùn ricumandemu micca di cumprà!À u mumentu di a scrittura, ùn ci hè micca un cable Cat 8 largamente utilizatu in u mercatu.
Ùn sò micca schermati è furnisce velocità finu à 1 Gbps (1000 Mbps) à una distanza di 100 metri à una frequenza massima di 100 MHz."e" significa Enhanced - da u tipu di Categoria 5.I cavi Cat 5e ùn sò micca solu accessibili, ma ancu affidabili per i travaglii Internet di ogni ghjornu.Cume a navigazione, u video streaming è a produtividade.
Tutti i dui schermati è senza schermi sò dispunibuli, cù velocità finu à 1 Gbps (1000 Mbps) à 100 metri è una frequenza massima di 250 MHz.U scudo furnisce a prutezzione di i coppie torciate in u cable, impediscendu l'interferenza di u rumore è a diafonia.A so larghezza di banda più altu li rende ideali per cunsole di ghjocu cum'è Xbox è PS4.
Sò schermati è furnisce velocità finu à 10 Gbps (10 000 Mbps) à una distanza di 100 metri à una frequenza massima di 500 MHz."a" significa allargatu.Supportanu duie volte u throughput massimu di Cat 6, chì permettenu tassi di trasmissione più veloci nantu à lunghezze di cable più longu.U so schermu densu li rende più densi è menu flessibili cà Cat 6, ma elimina completamente a diafonia.
Sò schermati è furnisce velocità finu à 10 Gbps (10 000 Mbps) à una distanza di 100 metri à una frequenza massima di 600 MHz.Questi cavi sò dotati di l'ultima tecnulugia Ethernet chì sustene una larghezza di banda più alta è una velocità di trasmissione più alta.Tuttavia, puderete uttene 10Gbps in u mondu reale, micca solu nantu à carta.Certi ghjunghjenu à 100 Gbps à 15 metri, ma ùn pensemu micca chì avete bisognu di tanta velocità.Pudemu esse sbagliati!U fattu chì i cavi Cat 7 utilizanu un connettore GigaGate45 mudificatu li rende retrocompatibili cù i porti Ethernet legacy.
Sò schermati è furnisce velocità finu à 10 Gbps (10,000 Mbps) à una distanza di 100 metri à una frequenza massima di 1000 MHz.Pudemu sicuru di dì chì i cavi Ethernet Cat 7a sò eccessivi!Mentre offrenu a stessa velocità di trasmissione cum'è Cat 7, sò assai più caru.Vi danu solu alcune migliorie di larghezza di banda chì ùn avete micca bisognu!
I cavi Cat 6 è Cat 7 sò retrocompatibili.In ogni casu, sè vo aduprate un ISP (o router) cù una cunnessione lenta, ùn vi daranu micca a velocità annunziata.In breve, se a velocità massima di l'internet di u vostru router hè 100 Mbps, un cable Ethernet Cat 6 ùn vi darà micca velocità finu à 1000 Mbps.
Un tali cable hè prubabile di furnisce un ping bassu è una cunnessione senza lag quandu ghjucate à ghjochi in linea intensivi in ​​Internet.Hè ancu riduce l'interferenza causata da a perdita di signale per via di l'uggetti chì bloccanu a cunnessione intornu à a vostra casa.Questu hè quandu si usa una cunnessione Wi-Fi.
Quandu compra cables, assicuratevi chì sò cumpatibili cù u dispusitivu in quistione.Vulete ancu assicurà chì ùn diventenu micca un collu di buttiglia di velocità o diventanu redundante.Cum'è cumprà un cable Ethernet Cat 7 per u vostru laptop Facebook pò esse un investimentu sàviu!
Una volta chì avete pruvatu a velocità, a larghezza di banda è a cumpatibilità, hè ora di pensà à a scala.Finu à quandu vulete passà u cable?Per cunnette u router à un PC di l'uffiziu, un cable di 10 piedi hè bonu.Ma pudete bisognu di un cable di 100 piedi per cunnette fora o da stanza à stanza in una casa grande.
Vandesail CAT7 hà cunnessi RJ-45 copperati per assicurà una cunnessione stabile è senza rumore.A so forma piatta facilita a piazza in spazii stretti cum'è anguli è sottu tappeti.Cum'è unu di i migliori cavi Ethernet, funziona cù PS4, PC, laptops, routers è a maiò parte di i dispositi.
U pacchettu cuntene 2 cables da 3 piedi (1 metru) à 164 piedi (50 metri).Hè ligeru è faciule da imballà grazia à u so design flat.Queste proprietà facenu un cable di viaghju ideale cum'è si rotola in modu compactu.Vandesail CAT7 serà u cable ideale per i ghjoculi in linea d'alta intensità o streaming 4K da i servitori media cum'è Kodi è Plex.
Se u vostru Internet in casa pò passà da 1Gbps à 10Gbps, i cavi Cat 6 vi permetteranu di ottene u massimu.I cavi Ethernet Cat 6 AmazonBasics furniscenu una velocità massima di 10 Gbps à distanze finu à 55 metri.
Hè cunnessu RJ45 per a cunnessione universale.Stu cable hè assequible, sicuru è affidabile.U fattu chì hè schermatu è hà una larghezza di banda di 250MHz rende ideale per streaming.
AmazonBasics RJ45 hè dispunibule in lunghezze da 3 à 50 piedi.In ogni casu, u so inconveniente principale hè chì u disignu tondu rende difficiule di indirizzà i cavi.U disignu pò ancu esse voluminoso per cordones più longu.
Mediabridge CAT5e hè un cable universale.Grazie à u connettore Rj45, pudete aduprà in a maiò parte di i porti standard.Fornisce velocità finu à 10 Gbps è hè longu da 3 à 100 piedi.
Mediabridge CAT5e supporta l'applicazioni CAT6, CAT5 è CAT5e.Cù una larghezza di banda di 550 MHz, pudete trasfiriri dati cun fiducia à alta velocità.Cum'è a ciliegina nantu à a torta per queste grandi funzioni, Mediabridge include cinturini Velcro riutilizzabili per aiutà à mantene i vostri cavi organizzati.
Questu hè u cable chì pudete confià per streaming video HD o ghjucà esports.Mantenerà sempre a maiò parte di i vostri bisogni di Internet di ogni ghjornu in casa è in l'uffiziu.
I cavi Ethernet XINCA sò cuncepimentu pianu è 0.06 inch grossu.U disignu slim u rende ideale per ammuccià sottu tappeti è mobili.U so cunnessu RJ45 furnisce una cunnessione versatile, facendu unu di i cavi ethernet più assequibili è megliu per i ghjoculi PS4.
Fornisce velocità di trasferimentu di dati finu à 1 Gbps à 250 MHz.Cù u so designu è a funziunalità superiore, stu cable risponde à i vostri bisogni di rendiment è esteticu.A durata pò varià da 6 à 100 piedi.
XINCA CAT6 hè fattu di 100% rame puro.Fate cum'è RoHS.Cum'è a maiò parte di i cavi in ​​a nostra lista, pudete aduprà per cunnette i dispositi cum'è routers, Xbox, switch Gigabit Ethernet è PC.
I cavi Ethernet TNP CAT7 anu tutte e caratteristiche standard di i cavi Ethernet di Categoria 7.Ma questu ùn hè micca u so puntu di vendita.U so design flexible è a durabilità si distingue da a cumpetizione.
U cable furnisce velocità di cunnessione finu à 10 Gbps è larghezza di banda 600 MHz.Hè cuncepitu da a famosa marca chì prumetti una trasmissione di signale senza errore.Stu cable hè retrocompatibile cù CAT6, CAT5e è CAT5.
Cable Matters 160021 CAT6 hè una alternativa assequible per quelli chì cercanu un cortu cable Ethernet cù tassi di trasferimentu finu à 10 Gbps.Veni in lunghezze da 1 piede à 14 piedi è vene in pacchetti di 5 cavi.
Cable Matters capisce chì pudete vulete utilizà l'opzioni di culore per fà a gestione di cable / identificazione più faciule.Hè per quessa chì i cavi venenu in 5 culori diffirenti per pacchettu - neru, blu, verde, rossu è biancu.
Questu hè probabilmente u megliu cable ethernet per quelli chì volenu cunnette parechji dispositi.Forse installendu un servitore di l'uffiziu in casa o cunnetta i dispositi PoE, telefoni VoIP, stampanti è PC.U disignu senza chjusu facilita a staccazione.
Zoison Cat 8 hà un connettore RJ 45 in rame per una migliore stabilità è durabilità.L'STP hè in forma tonda per una megliu prutezzione contru crosstalk, rumore è interferenza.A strata esterna di PVC ecologica di u cable furnisce durabilità, flessibilità è prutezzione di l'invechje.U cable funziona ugualmente bè cù tutti i dispositi è hè cumpatibile cù i fili più vechji cum'è Cat 7 / Cat 6 / Cat 6a etc.
Stu cable hè megliu per l'utilizatori chì anu pacchetti di dati 100Mbps in casa.Stu cable trasmette dati à alta velocità è hè più affidabile di i cavi di Categoria 7.Lunghezza di cable da 1,5 à 100 piedi sò incluse.U Zoison hè spaziosu è ancu include 5 clips è 5 fascette per u cable storage.
Un cable ethernet di 30 piedi sona cum'è a lunghezza media di u cable chì avemu bisognu per allargà a nostra cunnessione Internet.Hè abbastanza per cunnette u nostru modem / router à PC, laptops è console di ghjocu.
I cavi CAT5e in linea diretta sò cable cù 30 piedi (10 metri) di filu.Hè capace di velocità finu à 1 Gbps cù una larghezza di banda finu à 350 MHz.Per $ 5, pudete uttene un cable di qualità senza gastru assai soldi.
Un altru megliu cable ethernet da Cables Direct Online.A sustituzione CAT6 vene cun un cordone di 50ft.Longu abbastanza per allargà a cunnessione Internet in l'uffiziu è in casa.
U cable sustenerà i tassi di trasferimentu finu à 1Gbps è una larghezza di banda massima di 550MHz.À un prezzu assai accessibile di $ 6,95, questu hè una alternativa economica per i gamers cù un budgetu.
Avemu liberatu dui cavi più chì sò perfetti per i ghjochi PlayStation.Ma u cable ethernet Ugreen CAT7 ùn hà micca solu e caratteristiche di rendiment, ma hà ancu un disignu neru, chì s'accorda perfettamente cù a cunsola di ghjocu PS4.
Hà una velocità di trasmissione massima di 10 Gbps è una larghezza di banda di circa 600 MHz.Questu face u cable Ethernet ideale per i ghjoculi high-end à alta velocità.In più, u clip di sicurezza impedisce chì u connettore RJ45 sia spressu inutilmente quandu hè cunnessu.
I cavi sò furniti cù lunghezze di filu da 3 piedi à 100 piedi.Hè fattu di 4 fili di rame STP per una megliu prutezzione anti-interferenza è crosstalk.Queste funzioni furniscenu a megliu qualità di signale ancu quandu streaming video 4K.
Truvà u megliu cable Ethernet pò riduce i vostri bisogni di velocità di Internet.è quantu vulete allargà a cunnessione.In a maiò parte di i casi, un cable Ethernet CAT5e vi darà tutte e prestazioni chì avete bisognu per i vostri bisogni Internet di ogni ghjornu.
Ma avè un cable CAT7 assicura chì site aduprendu l'ultime tecnulugia Ethernet, chì supporta alta velocità di dati finu à 10 Gbps.Queste velocità vi darà a pace di a mente quandu streaming video 4K è ghjochi.
Bastamente ricumandemu u Cable Ethernet RJ45 Cat-6 di Amazon Basics à tutti quelli chì volenu stallà a so propria LAN.A cumpusizioni maravigghiusu di stu pruduttu face una corda eccellente per tuttu.
Mentre pensu chì a circonferenza hè fina è si senti fragile, in generale hè sempre un grande pruduttu.


Tempu di post: Dec-15-2022