Cerchi parti di telecomunicazioni di fiducia?Scuprite i moduli di scherma!Facendu a rete più liscia

Cerchi parti di telecomunicazioni di fiducia?Scuprite i moduli di scherma!Cù u so cuncepimentu innovativu è a tecnulugia di punta, stu modulu furnisce un rendimentu superiore chì pudete dipende.

In prima linea di sta linea di prudutti hèu jack keystone cat6, chì hà una cunchiglia di schermatura d'interferenza in lega di zincu per prevene l'interferenza elettromagnetica, forti blocchi terminali di bronzu fosforu, è un coperchiu di polveri addensatu fattu di materiali amichevuli di l'ambiente.spicialità.Cù u so prucessu di stallazione sèmplice, uaccoppiatore jack keystonerende a creazione di cunnessione di rete più faciule ch'è mai.

H8bc71011c46841a995072e710d700cceB

Ma ùn hè micca tuttu - u connettore di accoppiatore Rj45 è Utp 180 Keystone Jack cat 6a keystone offre ancu i so vantaghji unichi.U connettore di accoppiatore Rj45 hà una alta velocità di trasmissione è hè faciule d'installà, mentre chì u Utp 180 Keystone Jack cat 6a keystone hà un scudo di 180 ° per prevene l'interferenza è a corrosione.

In più,Accoppiatori di rete è accoppiatori Ethernetfurnisce più funziunalità in termini di rete.Cù u so designu simplice di snap-on è a prutezzione di polvera snap-on, pudete esse sicuru chì e vostre cunnessione restanu salvu è sicuru.

Ma ciò chì veramente distingue sta linea hè u so usu di jacks modulari, chì permettenu una persunalizazione faciule è l'aghjurnamenti futuri.Grazie à i so moduli in lega di zincu di terza generazione, u pruduttu hè più stabile è menu propensu à i cortu circuiti chè mai.

Allora sì sì un prufessore IT espertu o solu vulete principià cù a rete di casa, u Modulu Product Shield with Advantage hè a scelta perfetta.Cù u so impressionante set di funzioni è un rendimentu solidu, pudete confià chì a vostra cunnessione Internet serà sempre rapida, sicura è stabile.


Tempu di post: 24-May-2023